2009年11月4日 星期三

Emma 抓周,

Today is my one year old birthday. Dad and Mom have couple things for me to choose.

今天是我一歲生日, 爹地and 媽咪準備好多東西給我選ㄡ!

I don't know what I should pick, Dad and Mom said, I must to be a Doctor but they still ask me to pick.

我才不知道我要選什麼勒, 煩死了, 大人真無聊, 叫我一定要當醫生但是又叫我選

I don't care what Dad and Mom said, I want pick something you even don't think about.

我偏不要這樣, 我要選一個妳們都想不到的東西!

沒有留言: